Türk Telekom faturalı cayma bedeli ne kadar?
Planınızda dakika, SMS ve GB’niz biterse otomatik olarak durdurulur ve aşım ücreti ödemezsiniz. Ayrıca, taahhüt ve çekim ücreti derdi olmadan Türk Telekom’un yenilenen mobil altyapısını denemenin tam zamanı! Türk Telekom Ferah Tarifeler, müşterilerimizin taahhütlerinin ilk 3 ayı boyunca çekim ücreti talep etmez.
Türk Telekom cayma bedeli nasıl öğrenilir?
Telefonunuzun tuş takımından *124# tuşlayarak arama yaptıktan sonra, önce ekrana 9 rakamını yazıp gönder tuşuna basabilirsiniz. Daha sonra 3 ve ardından 2 tuşuna basıp gönderdikten sonra, bağlamanın kalan süresi ve çekim ücreti size SMS olarak gönderilecektir.
24 ay taahhütlü internet cayma bedeli ne kadar?
24 aylık aboneliklerde çekim ücreti yoktur. 12 aylık dönemlerde çekim 6. aya kadar yapılacaksa o ana kadar indirimler talep edilecektir. 6. aydan sonra yapılacaksa 12. ayın kalan ayları baz alınarak çekim yapılacaktır. Yani 24 aylık taahhüt için çekim ücreti alamazlar.
Faturalı hattan cayma bedeli ne kadar 2024?
a) Cayma bedeli, 24 aylık taahhüt süresinin ilk 12 ayında kullanıcının sistemde kaldığı süre dikkate alınarak hesaplanır. (25.01.2024, 25.06.2024 tarihinde sisteme katılan kullanıcı)
Faturalı hat cayma bedeli nedir?
Çekim ücreti, müşterinin bir hizmete taahhütte bulunurken ödemesi gereken bir ücrettir ve genellikle hizmetin standart fiyatından düşüktür. Taahhüdün iptali durumunda, müşterinin indirimli oranın kullanımı için ödediği fark ücreti tahsil edilecektir.
Türk Telekom mobil taahhüt bozma nasıl yapılır?
Bağlantınızı iptal etmek istemeniz halinde, işleminizi gerçekleştirmek istediğiniz numarayı belirterek Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak telefonla talebinizi iletebileceğiniz gibi, Türk Telekom ofis mağazaları, e-posta, faks, KEP adresimiz veya .tr e-devlet sitesi kanallarından yazılı talebinizi tarafımıza iletebilirsiniz.
Cayma bedeli neye göre hesaplanır?
Sözleşme ihlali ücreti, taahhüdün sona ermesine kalan süreye göre hesaplanır. Taahhüt üzerine iskonto edilen hizmet ücretinin orijinal fiyatı ile orijinal fiyat arasındaki fark, aboneye İnternet çekim ücreti olarak yansıtılır.
Kaç gün kala cayma bedeli ödenmez?
Belirsiz süreli sözleşmeleri veya bir yıl ve daha uzun süreli sözleşmeleri, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin dilediğiniz zaman feshedebilirsiniz.
Türk Telekom modem iade edilmezse ne olur?
Modemin iade edilmemesi durumunda abonenin faturasına modem cezası (kablo modem için 50 TL), kablosuz modem için 125 TL, İşyerim 4 portlu kablosuz modem için 150 TL) yansıtılacaktır.
1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli ne kadar?
Son dönemde alınan mahkeme kararları ve Tüketiciyi Koruma Kanunu’nun bir araya gelmesiyle tüketicilere, süresi bir yıldan uzun olan abonelik sözleşmelerini herhangi bir gerekçe göstermeden ve fesih bedeli ödemeden feshetme hakkı tanındı.
Türk Telekom taahhüt bitmeden iptal edilir mi?
Tüketici, satın alma tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin siparişten cayma hakkına sahiptir.
İndirim iptal bedeli nedir?
İndirim iptali nedir? İndirim iptali, promosyon süresi içinde mevcut tarife kampanyanızdan çıkmak için alınan ücrettir.
Türk Telekom 3 ay cayma bedeli ne kadar?
Planınızda dakika, SMS ve GB’niz biterse otomatik olarak durdurulur ve aşım ücreti ödemezsiniz. Ayrıca, taahhüt ve çekim ücreti derdi olmadan Türk Telekom’un yenilenen mobil altyapısını denemenin tam zamanı! Türk Telekom Kolay Tarifler, müşterilerimizin taahhütlerinin ilk 3 ayı boyunca çekim ücreti talep etmez.
Türk Telekom taahhüt biterse ne olur?
Türk Telekom bireysel müşterileri, promosyon teklifinin sona ermesinden sonra 3 ay boyunca belirli promosyon tekliflerinden faydalanmaya devam edebilir. Promosyona katıldıktan sonra, promosyon avantajlarından 3 ay boyunca ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.
Faturalı hatta cayma hakkı kaç gün?
Başka bir deyişle, iptal süreniz olan 14 günlük süre, son ürünün teslim edildiği tarihten itibaren başlar.
Cayma bedeli neye göre hesaplanır?
Taahhüt sonlandırma bedeli, taahhüdün sonuna kadar kalan süreye göre hesaplanır. Taahhüt süresince indirimli hizmet bedeli ile gerçek fiyat arasındaki fark, aboneye İnternet sonlandırma bedeli olarak yansıtılır.
Türk Telekom faturalı hattan nasıl çıkılır?
Bireysel müşterilerimiz için faturalıdan ön ödemeliye geçiş talebinizi Türk Telekom bayileri veya 0850 444 0 378 numaralı müşteri hizmetleri hattından iletebilirsiniz. Kurumsal müşterilerimiz Kurumsal Müşteri Çözümleri departmanı ile iletişime geçmelidir. Ön ödemeli bağlantı için herhangi bir ücret alınmadığını hatırlatmak isteriz.
Kaç gün kala cayma bedeli ödenmez?
Belirsiz süreli sözleşmeleri veya bir yıl ve daha uzun süreli sözleşmeleri, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin dilediğiniz zaman feshedebilirsiniz.
Türk Telekom faturalı hat taahhüt bitince ne olur?
Müşterinin kampanya süresi içerisinde taahhütlü bir kampanyaya katılması durumunda 3 aylık indirim/dakika kampanyası otomatik olarak sona erer. Türk Telekom bireysel telefon müşterileri taahhütlü kampanyaların bazılarında taahhütlerinin sona ermesinden itibaren 3 ay boyunca kampanyadan faydalanabilirler.